מדיניות החזרות
מדיניות החזרת (החלפת) מוצרים
- מבלי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן, החברה מאפשרת ללקוח להחזיר מוצרים אשר נרכשו על ידו באתר, שלא עקב פגם, להחליפם במוצרים אחרים בהתאם למדיניות החברה המפורטת להלן, כפי שתעודכן מעת לעת (“מדיניות החזרת (החלפת) מוצרים“), בכפוף להתקיימותם של כל תנאי ההחזרה וכן בהתאם לאופן ההחזרה כמפורט להלן.
- תנאי ההחזרה בהתאם למדיניות החזרת (החלפת) מוצרים שנרכשו באתר האינטרנט הינם (להלן ולעיל: “תנאי ההחזרה“): (א) המוצר לא נפגם, לא נעשה בו כל שימוש, אריזת המוצר לא נפתחה ו/או נפגמה, תווית המוצר ו/או תווית המחיר לא הוסרה, המוצר באריזתו המקורית; ו/או (ב) בכפוף להצגת הוכחת קנייה; ו/או (ג) בתוך 14 ימים ממועד אספקת המוצר ללקוח על ידי החברה; ו/או (ד) הלקוח ישיב את המוצר לאחת מחנויות הרשת של החברה, בימי ובשעות הפעילות של כל אחת מבין חנויות הרשת, למעט חנויות אוטלט או חנויות המופעלות על ידי זכיינים.; ו/או (ה) במקרה בו הלקוח רכש מוצרים במסגרת עסקה של מכירה מיוחדת הלקוח יקבל החזר בהתאם לסכום ששילם או יזוכה במחיר הפריט לפי מחיר ממוצע (לדוגמה בקניית מוצר אחד קבל את המוצר השני במתנה) (“מכירה מיוחדת“). רשימת חנויות הרשת של החברה מפורסמת בעמוד הראשי של אתר האינטרנט בלשונית “רשימת סניפים”, ומתעדכנת מעת לעת.
- הלקוח ישיב את המוצר, על אחריותו וחשבונו, ויקבל עבורו שובר זיכוי לרכישה ולמימוש ברשת החנויות בה הוחזר המוצר ו/או יחליף את המוצר במוצר אחר תחתיו (כאשר במקרה של פער במחירים בין המוצר המוחזר לבין המוצר שנבחר תחתיו (“סכום ההפרש“), הלקוח יקבל את סכום ההפרש באמצעות שובר זיכוי או יידרש לשלם את סכום ההפרש, לפי העניין).
- מובהר כי לא יינתן שובר זיכוי ו/או החזר כספי עבור דמי המשלוח ששולמו על ידי הלקוח (ככל ששולמו).
- החזרה ו/או החלפה של מוצר הינה על אחריותו וחשבונו של הלקוח בלבד.
- מובהר כי מדיניות החזרת (החלפת) מוצרים כפי שנקבעה ומוצגת בחנויות הרשת לא תחול על לקוח אשר רכש מוצרים באתר האינטרנט וכך גם להיפך.