ביטול עסקה
חברת אור סאן בע”מ (להלן: “החברה“) מביאה לידיעת הלקוח כי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“), קיימת לצרכן הזכות לבטל את העסקה לרכישת מוצרים שנרכשו באתר האינטרנט של החברה וזאת בהתאם להוראות ולתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן (להלן: “ביטול עסקה“).
ביטול עסקה שבוצעה על ידי הלקוח באתר האינטרנט יכולה להינתן באמצעות מסירת הודעת ביטול על ידי הלקוח לחברה וזאת במסגרת תקופת הביטול – מיום העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה – לפי המאוחר, ואם הוא אזרח ותיק, אדם עם מוגבלות או עולה חדש (כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן), אשר התקשר בעסקת מכר מרחוק שכללה שיחה בינו לבין החברה – רשאי לבטל בתוך 4 חודשים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך עם פרטי העסקה – לפי המאוחר.
הודעת ביטול עסקה תכלול שם מלא ומספר תעודת הזהות של הלקוח, ופרטי העסקה אותה הלקוח מבקש לבטל, ואם נמסרה הודעה בע”פ – פרט מזהה נוסף לדרישת החברה, וזאת בכל אחת מהדרכים הבאות לביטול עסקה המפורטות להלן (להלן: “הודעת ביטול“):
- בעל פה – בטלפון מס’ 03-3749040 ו/או במסירת הודעה בחנות הרשת.
- בדואר רשום – רח’ העבודה 29, ראש העין מיקוד 4801779 (לידי שירות לקוחות).
- בדואר אלקטרוני– כתובת דוא”ל של שירות הלקוחות של החברה support@homestyle.co.il
- שליחת הודעה בוואטפ / WhatsApp – מס’ 054-955-5445
- באתר באמצעות הקישור הייעודי “ביטול עסקה”.